Tuesday, April 8, 2014

AKP'yi NİYE SEVİYORLAR?



 akp yi niye seviyorlar 1

AKP içişleri bakanı Muammer Güler oğluna telefonda soruyor:

"Muammer Güler: Ne var oğlum senin evinde?




Barış Güler: Hiçbir şey yok baba.

Muammer Güler: Para ne var?

Barış Güler: Kendi param, üç beş kuruş kalan param.

Muammer Güler: Kaç para?

Barış Güler: Sen biliyorsun.

Muammer Güler: Kaç lira oğlum?

Barış Güler: 1 trilyon civarı param var o kadar.

Muammer Güler: Evet evet. Tamam oğlum. El koydular mı paraya?

Barış Güler: Yok, arama yapıyorlar.

Muammer Güler: Senin şimdi anladığım kadarıyla Reza Zarrab ile bir rüşvet ilişkinden bahsediyorlar. Diyeceksin ki bir danışmanlık ilişkim var. Gayri resmi danışmanlık yapıyorum. Benim alacaklı olduğum dayımın oğlu bunların yanında çalışıyor. Onun bana borcu var senetlerimiz de var.”

Yukarıdaki telefon konuşmasına dayanarak söylüyorum. AKP'yi bu kadar çok sevenler "bunlar çok iyi çalıyor, bunlarda para çok, komşuda pişer, bize de düşer" mantığına sahip kişiler. AKP'yi yere göğe sığdıramayanların çoğu AKP'den bir şekilde nemalanan kişiler. AKP babasına market açmış, oğluna dükkan açmış, kızına bakanlıkta iş vermiş, türbanlı bacısının altına jeep çekmiş. İddia ediyorum yeni bir parti kurulsun, amblemi şu yukarıda görülen resim olsun, seçimlerde epey bir oy alır:)ah az kalsın unutuyordum partinin seçim şarkısı da olmalı di mi? Money-Money-Money nasıl?:))) partinin ismi mi? E onu da size bıraktım:)




No comments:

Post a Comment