Saturday, February 15, 2014

kalın atkı modelleri

Merhaba sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün kalın atkı modelleri makalesini paylasmaya karar verdik.


Facebook sayfamdan takip edenler eşime ördüğüm atkının başlangıç kısmından bir resim görmüştü. Ama blogtan takip edenleri bu yazıyı eklemek için biraz beklettim. Kusura bakmayın. 


Geçtiğimiz günlerde eşim kendim için ip almaya girdiğim ipçide, hırkasına uygun bir ip görünce;


Bana bu ipten atkı örer misin? diye rica etmişti. 


Bende neden olmasın ki dedim. Severek atkıyı örmeye başladım ve yaklaşık iki hafta önce bitirdim. Atkımız şu aralar eşimi ısıtmakla meşgul :)


Hanımlara tavsiyem eğer vaktiniz varsa örgü örün. Örgü emektir. Sevmektir. Sevdiğine sevgini ilmek ilmek örmektir...











kalin atki modelleri 1

İşte eşimin çok istediği ipten ördüğüm atkımız :)


Nasıl yaptığıma gelince:


Önce 20-25 ilmek arası çekip başlıyorsunuz. Ben lastikli mi, yoksa düz örgü mü öreyim diye ikilemde kaldım. Sonunda düz ( haraşo) örmeye karar verdim. Erkekte öyle fazla örnekli modelleri sevmiyorum. Erkek dediğin sade ama şık olmalı değil mi?


kalin atki modelleri 2












kalin atki modelleri 3

Düz örnekte şişimizi bir dış tarafa, bir iç tarafa batırarak örüyoruz. Hep içe yada hep dışa doğru batırmıyoruz. Bu örgünün adı da "haraşo" imiş. Ablamdan öğrendim :)


kalin atki modelleri 4












kalin atki modelleri 5

Eşimin koton' dan aldığımız hırkası ve benim ördüğüm atkı:

Harika bir uyum sağladılar.

Sevgi emektir.

Örgü de emektir.

O zaman örgü sevmektir...












kalin atki modelleri 1

Akşam olduğu için sanırım ışık biraz parlak göstermiş.

 Bu ipin adı da kırçıllı ip diye geçiyormuş. Merak edenler için söylemek istedim.

İlerleyen günlerde kendime ördüğüm bir sürprizle buralarda olacağım inşallah :) Takipte kalın...

Sevgiler...

Örgüyle ilgili bol resimli yazılarım için TIKLAYIN

İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim...

                                    FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                    TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                  İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN



Ziyaret etmenizi onerdigimiz guzel siteler : kafes atkı

No comments:

Post a Comment