Sunday, February 9, 2014

Black and White



black and white 1










Merhaba herkese. Uzun bir aradan sonra bloga tekrarmdönebildim. Başımda kpss denilen bir bela var ve bu yüzden bu yıl biraz blogumu ihmal ediyorum farkındayım. Temmuzda sağlam bir dönüş yapacağım umarım. :)


Geçtiğimiz haftalarda beni instagram hesabımdan takip edenler bilir bu montu sipariş vermiştim. Elime ulaşır ulaşmaz üzerimden çıkarmak istemedim. Ben s beden sipariş verdim ve tam üzerime göre oldu. Biraz tereddütlerim vardı dokusu ve kumaş hakkında ama herşey beklediğim gibi geldi.


Montu aldığım site persunmall.com adresi. Herkese tavsiye edebilirim. yazının en altında montun linki yer alıyor.


Herkese iyi haftalar!!! (^.^)






Hello everyone ..This past week I have ordered this coat. reached me. nicer than I expected. I ordered small body. full length by me.I've ordered from persunmall.com. I would recommend it to anyone.


Have a nice week everyone!! (^. ^)



black and white 2






black and white 3






black and white 4






black and white 5






black and white 6






black and white 7






black and white 8






black and white 9






black and white 10






black and white 11






black and white 12






black and white 13






black and white 14






Mont / Coat : buradan/Here


Çanta / Bag : H&M (old season)


Yüzük / Ring : buradan/Here


Pantolon/Pants : Vena


Atkı ve eldiven/Scarf and Gloves : DIY














instagram : merveyildizblog


pinterest : merveyilldiz


Facebook : merveyildizfashion


twitter : merveyilldiz










***


No comments:

Post a Comment