Thursday, March 13, 2014

TAÇLAR GÖKTUĞ'UN ANNESİNE :)




taclar goktu un annesine 1



taclar goktu un annesine 2



taclar goktu un annesine 3


 Tuğba kızımın çocukluk arkadaşı  (o da Tuğba) nın bebişi  Göktuğ   geçtiğimiz Cuma annesiyle buluştu.Rabbim sağlıkla anneli babalı büyümesini  nasip etsin.

 Bir kırmızı bir mavi hazırladım  İzmir'den Balıkesir'e armağan gittiler.

Keçe ve fransız danteli kullandım(niye fransız danteli denir biliyor da değilim:))))  .Bu işin ustaları kadar olmasa da modaya uygun yapmaya çalıştım. Sipariş alanımda olmayan işlerden ara ara  kızlarımıza armağan oluyor böyle.

 Yaptırmak isteyenler olursa çok sevgili   Nuraycatasarımlar     muhteşem modeller çıkarıyor mutlaka bakın derim kendisine  de kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. Bu konuda emek veren herkesin ellerine sağlık .

  Minik Göktuğ a da kapı süsü  ve convers yapmıştım geçtiğimiz günlerde BURADA  tekrar bakmak isterseniz bir tıklayıp bakabilirsiniz:)))

 Daha önce yaptığım taçlar: BURADA , BURADA

No comments:

Post a Comment