Saturday, March 8, 2014

Kapı Önü Gazeteliği



Merhaba


Bu gün blogum iki yaşını bitirip üçüncü yaşına girdi.Bu gün için farklı bir yazı yazmayı planlarken  dokuz ay önce kaybettiğim annemin acısı içime çöreklenmişken ve bu kaybı kabullenememişken bir aile büyüğümü  küçük halamı kaybettik.Annemi kaybettikten sonra ailem ve kendim için dik durmaya  çabalarken bu kayıp benim tüm çabalarımı yerle bir etti.Kendimi çok yorgun,tükenmiş hissediyorum .Bu yüzden kendimi toparlayabilmek için bir süre buralarda olamayacağım,beni anlayabileceğinizi biliyorum.Sayfanın boş kalmaması için yazın yaptığım bir çalışmamı paylaşmak istedim.Benim ahşap boyamaya gönül vermeme sebep olan hayranlıkla takip ettiğim sevgili Ece Aymer'in  Facebook'ta paylaştığı bu kapı önü gazeteliğini ben bir iki ufak değişiklik yaparak çalıştım.Umarım beğenirsiniz..


 kapi onu gazeteligi 1











kapi onu gazeteligi 2



kapi onu gazeteligi 3



kapi onu gazeteligi 4
Sevgilerimle..

No comments:

Post a Comment