Tuesday, January 28, 2014

Kış 2014 Trendi / Kaz Ayağı Deseni


Bu yıl sonbahara girmemizle baş tacı olan kaz ayağı deseni, bana oldukça nostaljik geliyor. Şimdiye kadar uzaktan baktığım, bana göre anne ve babaanne deseni olan kaz ayağına sonunda karşı koyamadım ve kaz ayağı desenli bir kabanı sepete ekledim, kargomun bana ulaşmasını bekliyorum :)

Bu yıl pek çok renk seçeneği ile hemen hemen her mağaza ve online alışveriş sitesinde karşımıza çıkan houndstooth deseninin en popüler olanı kuşkusuz siyah beyaz olanları. Peki sizde benim gibi bu desene karşı koyamayanlardan mısınız yoksa hala uzaktan mı bakmakla yetiniyorsunuz?

Alışverişe başlamadan önce annelerinizin dolabını karıştırmayı unutmayın, bakın bakalım bu desende parçalara rastlayacak mısınız :)


kis 2014 trendi kaz ayagi deseni 1



kis 2014 trendi kaz ayagi deseni 2



kis 2014 trendi kaz ayagi deseni 3



kis 2014 trendi kaz ayagi deseni 4



kis 2014 trendi kaz ayagi deseni 5







No comments:

Post a Comment