Sunday, December 15, 2013

MAYBELLINE COLOR TATTOO FAR







Maybelline ürünleri, bayram öncesi Watsons da %50 indirime girmişti. Bende bunu fırsat bilip uzunca zamandır merak ettiğim MaybellineColor Tattoo farlarında aldım. İlk olarak, en sevdiğim renk olan On and On Bronze (35) başlayayım ileri ki günlerde diğerlerini de paylaşacağım.






maybelline color tattoo far 1


Farı, göz kapağıma parmağımla uyguluyorum. İsterseniz fırça ile de kullanabilirsiniz ama bana böyle çok daha kolay geliyor. Bu rengin pigmentasyonu gayet iyi, pürüzsüz bir şekilde kolayca sürülüyor. Ayrıca, gün boyunca göz kapağında birikme yapmadan kalıyor.


maybelline color tattoo far 2


Farı, baz olarak da kullanabilirsiniz ama ben genellikle göz kapağımın alt kısmına Color Tattoo farı uygulayıp crease bölgesine daha koyu  mat bir farla gölge yapıyorum. Böylece, hem göze derinlik veriyor, hem de farın içindeki ışıltıyı mat farla dengeliyorum.


maybelline color tattoo far 3


Maybelline far kullanarak yaptığım göz makyajını görebilirsiniz. Günlük kullanıma uygun ve yapması çok kolay. Siz nasıl buldunuz? Beğendiniz mi?


maybelline color tattoo far 4



No comments:

Post a Comment